fredag den 13. marts 2015

Fælles Fredag: Untried/Uprøvet


Ugens tema i Fælles Fredag, er untried. Temaerne i Fælles Fredag er altid til fri fortolkning, men denne gang har jeg taget det helt bogstaveligt. Jeg har valgt en neglelak jeg aldrig har brugt og en stamping plade jeg aldrig har brugt. Jeg har aldrig før heller lavet stamping ovenpå en tekstur neglelak. Så det er helt 3 ting på én gang.

Jeg har brugt:


  • Essence: Me & my lover (rød tekstur med guld shimmer)
  • BornPrettyStore stamping plade nr. 22
  • Moyou Danmark stamping neglelak i hvid
Jeg har en hel kasse med neglelak jeg har købt eller byttet mig til i løbet af 2014, som jeg endnu ikke har prøvet, men nu er der en mindre.

Husk at kig forbi de andre og se hvad de har lavet. Og husk at i april kan I også være med. Se mere her.


0 kommentarer:

Send en kommentar