fredag den 6. marts 2015

Fælles Fredag - Astronomi


Dagens tema i Fælles Fredag er astronomi, og det første jeg kom til at tænke på var galakse negle. Det er længe siden, jeg har lavet sådan et design, så jeg følte, det var oplagt at udnytte muligheden for at få et lavet. 
Den mest klassiske farve til galakse negle er sort som baggrund og så nogle blandede farver til galakserne. Jeg har denne gang valgt at lave designet i lilla og lyserøde farver, jeg har ikke gjort specielt meget ud af farvevalget, jeg tog bare de første 5 lakker, som passede med mit valgte farvetema og brugte dem. 
Jeg vil ikke bruge en masse plads på at fortælle hvordan jeg har lavet designet, der ligger flere indlæg på siden med tutorials til netop dette design. 

- Maja

Husk også at læse med hos de andre deltagere i Fælles Fredag 

1 kommentarer:

Maria sagde ...

De er da blevet rigtig flotte, kan godt lide at der ligesom er stjerner som blinker :-)
Jeg har en lækker bikini giveaway på bloggen, hvis det var noget.
Rigtig god søndag i det smukke vejr.

Send en kommentar