mandag den 2. februar 2015

50 Shades of Giveaway!



Så er det tid til endnu en Giveaway og i anledning af, at Matas havde udsalg på neglelak og jeg var i mit spontane impulskøbs humør, så er der en mini kollektion af OPI's Fifty Shades of Grey inspirerede lakker på højkant. Billedet er lidt mørkt og grumset (ikke som filmen, var bare for doven til at gå ned i kælderen til mit lys studie).

De eneste regler der er i denne giveaway, er at man skal have en dansk adresse og deltage ved at udfylde følgende formular.

Giveaway'en stopper mandag om 2 uger, altså d. 16/2-2015. God fornøjelse...

Sussi


9 kommentarer:

Frederikke petersen sagde ...

Uhh jeg håber jeg vinder disse dejlige neglelakker :)

Anonym sagde ...

åh hvor ville jeg gerne vinde de skønne neglakker <3 <3
Jane@team-tvede.eu

Unknown sagde ...

Sikke en lækker præmie :-)
tina-hauris@hotmail.com

Maria Ørum sagde ...

det er så fede farver og glæder mig helt vildt til filmen :)

Nataschachr sagde ...

Super lækre farver :D

Michelle sagde ...

Krydser fingre! :)

Unknown sagde ...

Lækker konkurrence!

emmabnielsen@live.dk

Anonym sagde ...

Ja tak.Den ønsker jeg mig meeeeeget :o))
sveta@vikabo.dk

Unknown sagde ...

Dem vil jeg meget gerne vinde :)
miekrumme(a)hotmail.com

Send en kommentar