mandag den 19. januar 2015

Catrice - Ombre Top Coat


Da jeg var en tur i Flensborg lige før jul, faldt jeg over denne Catrice top lak, som lover at gøre ombre manicuren nem at udføre. Jeg tænkte yay smart, men da jeg kom hjem og kiggede nærmere på flasken, bemærkede jeg at væsken var en anelse lilla. Bagpå flasken (fik naturligvis ikke taget et billede) er der en farveskala over de farver den virker sammen med. Og det er stort set alle lyse farver. Blå, orange, gul, rød, grøn og variationer heraf. Jeg tænkte dog at det ville se mærkeligt ud med en lilla væske oven på en grøn lak. Og at det ville ændre den grønne farve for meget og ikke kun gøre den mørkere. 

Derfor har jeg prøvet den ovenpå en lilla lak, som er Isadoras nye forårs neglelak Fresh Linnen. 

Man påfører så 1 lag af gangen og kommer 1 lag mere på den næste negl, så nuancen af lilla bliver mørkere og mørkere for hver negl. 

Problemet med denne ombre top coat er at den er meget flydende og utrolig svær at styre og holde ude fra neglebånd. Især når man kommer til 3.,4. lag. 

Desuden skal man være tålmodig ved brug af den, da den skal tørre helt mellem lagene ellers trækker man nemt lakken under af igen. (Det prøvede jeg). 

Til sidst vil jeg sige at der er et godt produkt, men vil anbefale brug af tålmodighed. 

Sussi

1 kommentarer:

SANNE sagde ...

Det lyder da som en genial nyhed, den må jeg kigge efter når jeg skal til Østrig, de plejer at ha' nogen lunde de samme produkter som i Tyskland. Måske man kan få flere forskellige. En grålig havde været bedre og mere neutral end lilla. :)

Send en kommentar