tirsdag den 16. december 2014

Fing'rs Water Decals


Water decals er noget er det nemmeste at arbejde med, hvis man kan lide nail art. Hvis man som mig ikke er den store frihånds tegner, så er disse en perfekt og billig løsning. Disse water decals har jeg købt i tyskland i sommers, men man kan finde utrolig mange water decals på Ebay.com og også sider som BornPrettyStore.com.

I denne pakke var der 3 forskellige mønstre med tekst. Og tekst er klart noget af det sværeste at tegne i frihånd (synes jeg), så jeg var ret glad over at jeg faldt over denne pakke. Jeg brugte 2 små art til 5 fingre, men tror jeg skulle bruge 3 ark til alle 10 negle. De var alligevel ret store og der var plads til 2-3 negle pr ark.



Water decals bruger man således (og det gælder alle water decals):
1. Kom et lag base farve på neglene og vent til de er tørre.
2. Kom vand i en skål eller glas.
3. Klip din decal ud til passende størrelse og pil det øverste lag plastik af.
4. Dyp decal'en i vandet i 10-15 sekunder.
5. Sæt en finger på decal'en og lad den glide af papiret og sæt den på neglen.
6. Afslut med toplak og rens evt det decal af der sider udenfor neglene.

Man kan dreje decalen lidt, så længe den er våd. Den kan fjernes igen med alm neglelakfjerner. Klik her for at se flere designs jeg har lavet med water decals.

Sussi


0 kommentarer:

Send en kommentar