tirsdag den 25. november 2014

Anmeldelse: The Body Shop - Colour Crush neglelak.


The Body Shop er kommet med en ny type produkter her i oktober måned. Et produkt, som mange af os ikke havde regnet med de ville producere, og så alligevel ja. For når markedet for neglelak og dertilhørende produkter stiger, så ville det være dumt af dem ikke at tjene penge på den udvikling. Jeg rundede min lokale Body Shop butik og spurgte lidt ind til produktet, men det virkede ikke som om ekspedienten havde den store viden. Hun vidste dog, at jeg kunne finde flere informationer på deres hjemmeside. Jeg endte med at købe denne neglelak med hjem; Minty Amour, fordi dens glans og farve bare talte til mig i butikken.

Test:
Først og fremmest vil jeg lige sige, at farven er en anelse mere tyrkis og grønlig i virkeligheden. Jeg prøvede at redigere farven lidt, men den er mindre blå, bare lige til info. Glansen er også lidt bedre i virkeligheden, men mit lystelt har det med at gøre lak lidt mere mat.

Da jeg fik set på farven, blev jeg lidt i tvivl om det ville være en farve der smitter af på neglen, eller misfarver dem, så jeg gav neglene et lag base lak inden. (det anbefaler de også hjemmesiden, det sagde hun ikke i butikken).

Da det er en medium farve og farven på butikkens neglehjul var heldækkende, forventede jeg at bruge 2 lag. Jeg lader billederne tale for sig selv.


Jeg blev lidt mere mistænksom omkring misfarvning, da jeg så hvordan neglene så ud efter 1 lag, så nu er jeg meget spændt. Tester i skrivende stund.... Selvom jeg havde forventet at den dækkede helt ved 2 lag, så synes jeg ikke den dækker helt helt. Den kan godt bruge et enkelt tyndt lag mere. Det er kun fordi det irriterer mig lidt, at man kan se den hvide del af neglene igennem lakken.

Det spændende øjeblik:
Sikke et antiklimaks! Der var ikke en eneste plet på mine negle efter neglelakfjerneren havde gjort sit. Puha.

Navn/nummer: Minty Amour
Mærke: The Body Shop Colour Crush
Farve & tekstur: Tyrkis creme lak
Dækkeevne, antal lag: 2-3
Konsistens: Medium og nem at påføre
Pensel: Medium og rund
Tørretid: 15 min
Pris: 80,-
Mængde:6,8 ml

Hvor kan den købes: The Body Shop og (online www.thebodyshop.dk)

Antal stjerner: 3
Jeg kan rigtig godt lide konsistensen og hvor nem den er at påføre, men prisen og at den skuffede lidt med dækkeevnen trækker den lidt ned.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar