mandag den 13. oktober 2014

Nyhed: Sally Hansen Miracle Gel


Sally Hansen er kommet med et nyt produkt. Det er en såkaldt gel lak, hvor man ikke skal bruge en lampe til at hærde. De skriver selv om produktet:

  • 2 trins system
  • Op til 14 dages holdbarhed og skinnende farve
  • Nem aftagelse
  • Ingen brug af lampe
Man påfører 2 lag neglelak, hvorefter man kommer et lag gel toplak på. Og så lader man alm. lys hærde det hele. Lakken skulle så hærde mere jo længere tid man har den på og derved blive mere og mere holdbar. Der er ikke brug for underlak, men de anbefaler, at man affedter neglene før brug, vha neglelakfjerner eller isopropyl alkohol.



Der findes i USA 45 forskellige farver af Miracle Gel, men der er kun 31 farver i Matas sortiment. Lakkerne kommer til at koste 125,- og vil kunne købes i Matas i oktober måned.

Vi havde besøg af en sød negletekniker, Catharina, i lørdags, som fortalte om produktet, og også påførte mig produktet. Jeg har siden da testet holdbarhed, tørretid og meget andet, så der vil den næste uge (måske 2 alt efter holdbarhed) komme løbende opdateringer på produktet. I morgen får I første indtryk og flere billeder.

Sussi


1 kommentarer:

Carina sagde ...

Dét er en anmeldelse jeg glæder mig til! Jeg har snart brugt det sidste af mine Depend Gelacks, så skal da snart ud og have købt noget nyt - og meget gerne noget lidt tilsvarende :)

Send en kommentar