lørdag den 11. oktober 2014

Fælles Fredag Gæste Blogger: Louise

Kære læsere. I oktober måned har vi hver weekend besøg af nogle af pigerne fra Fælles Fredag. Vi håber I vil tage rigtigt godt imod dem alle. I dag er det Louise.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej piger!

Tak til søde Sussi og Maja for at jeg må skrive et gæsteblogindlæg til deres blog!
Jeg hedder Louise og jeg er blogger hos Nails Always Polished - en blog kun om neglelak og nail art.

Temaet til i dag er Lyserød Lørdag for Breast Cancer Awareness. Jeg har derfor lavet en lyserød gradient med et sort tribal mønster inspireret af denne manicure af Miss Chinchilly.

Jeg startede med en hvid base af Essie Blanc. Bagefter brugte jeg en make-up svamp til at lave en lyserød gradient med Essie Fiji, Essie Lovie Dovie og Essie Watermelon. Da det var nogenlunde tørt brugte jeg en lille pensel og sort akrylmaling til at male tribal mønsteret på. Jeg sluttede af med et lag top coat.



Og den fik også lige et lag mat top coat af Essie Matte About You!



Jeg er helt vild med resultatet - en lidt anderledes fortolkning af Støt Brysterne negle!
Hvad synes I om denne manicure, piger? Kan I bedst lide den med skinnede eller mat top coat?

Stay polished.
- Louise

0 kommentarer:

Send en kommentar