søndag den 12. oktober 2014

Fælles Fredag Gæste Blogger: Louise F

Kære læsere. I oktober måned har vi hver weekend besøg af nogle af pigerne fra Fælles Fredag. Vi håber I vil tage rigtigt godt imod dem alle. I dag er det Louise F.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tak til Sussi og Maja for at jeg må dele min nail art, her på deres blog. Jeg har længe fuldt neglenymferne, siden min passion for lak startede for to år siden.
Jeg blogger på min egen blog; Justpolishit.blogspot.dk, som jeg har haft i… puha.. øhm 1,5 år tror jeg. Desuden blogger jeg for Appeal4, sådan lidt freelance agtigt.

Jeg har været medlem af Fælles fredag et godt stykke tid og gjorde det for at blive udfordret, da jeg begyndte at synes en enkelt lak var for simpelt.

Min nyeste obsession, er stamping, mest fordi jeg først nu har fundet tricket. Efter jeg investerede i Moyou plader, så gik det som en leg! Jeg elsker hvor hurtigt det er (når man har lært det!) og hvor flot et resultat man får ud af det.

Når nok snak, her får i billederne:





Tak igen for at jeg måtte dele min nail art med jer!

Louise

0 kommentarer:

Send en kommentar