søndag den 19. oktober 2014

Fælles Fredag Gæste Blogger: Laktossen



Kære læsere. I oktober måned har vi hver weekend besøg af nogle af pigerne fra Fælles Fredag. Vi håber I vil tage rigtigt godt imod dem alle. I dag er det Laktossen.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jeg vil starte med at sige et stort tak til Sussi og Maja, fordi jeg har fået lov til at være en del af deres blog. Det er jeg virkelig glad for. Neglenymferne er bare en must i min hverdag.
Mit navn er Maria og jeg har bloggen laktossen.dk. Det har jeg haft siden juli 2013. Min blog er en lille hyggeblog hvor jeg deler min alt overskyggende interesse med andre laktosser.
I dag har jeg lavet er indlæg med blomster. Jeg elsker at have blomster på neglene og selv om det er efterår så kan man altid pynte sig med blomster.
Den mint grønne farvebase er fra e.l.f og hedder Mint Cream. Blomsterne er dottet med to lakker fra Depend. Begge tekstur lakker. De hedder 2100 og 2064



Jeg synes selv de er blevet søde.
Jeg håber I kunne lide mit lille indlæg
Mange hilsner fra Laktossen.

1 kommentarer:

Unknown sagde ...

Gorgeous! I like the color combination.

Send en kommentar