søndag den 26. oktober 2014

Fælles Fredag Gæste Blogger: Amalie fra Kuchen's Ingredienser

Kære læsere. I oktober måned har vi hver weekend besøg af nogle af pigerne fra Fælles Fredag. Vi håber I vil tage rigtigt godt imod dem alle. I dag er det Amalie.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hej læsere af neglenymferne. Jeg har fået lov til at vise jer et design i dag.

Temaet Sussi og Maja har valgt til min gæsteblogpost er kunst. Det passer mig personligt usandsynligt godt da kunst altid har betydet meget i mit liv da jeg er ud af en meget kunstnerisk familie.

Mit yndlings maleri er "The Swing" af Jean-Honoré Fragonard.
Jeg elsker det pga naturen, farverne og at det faktisk er et meget frækt billede samtidig med at det alligevel er klassisk, romantisk og smukt.
Jeg ville gerne have lavet noget der var let at gengive… men det er jo lige præcis det med kunst at det er så unikt at det skal være svært at gengive, og så besluttede jeg mig altså for at gå all in. Jeg sad og arbejdede på dette i 6 timer, bare for sjovs skyld. Det er bare hvad der sker når nørderiet tager overhånd. Jeg hyggede mig hvert et minut. 

Her er mit design:




Har man lyst til at gengive dette maleri på en let måde vil jeg foreslå at finde en masse farver der ligger tæt på og lave gradients forskelligt på hver finger. Det har jeg faktisk allerede gjort i 2013 og det design kan findes på min blog hvis man søger under ”the swing”.

Jeg håber designet var værd at se
Mange tak til Maja og Sussi for muligheden for at gæsteblogge.

Love and sweets
Kuchen



0 kommentarer:

Send en kommentar