fredag den 12. september 2014

Fælles Fredag - Pyntede Kanter



Temaet for idag er pyntede kanter, jeg fik denne ide for noget tid siden, så jeg har glædet mig til at lave dette design. Inspirationen til dette design kommer ikke så overraskende fra Royal Copenhagen og deres Mega Mussel design. Jeg har valgt at lave ringefingeren i fuldt design, jeg synes det giver et rigtig fint udtryk, og det gør det også lettere at se hvorfra inspirationen kommer.

Lige en tilføjelse, som jeg ikke fik skrevet i original indlægget, de franske kanter er malet i frihånd med penslen fra neglelakflasken.

- Maja

Kig også forbi de andre piger, og se hvad de har fundet på


1 kommentarer:

Frederikke sagde ...

Hej I 2.

Er det muligt i kunne lave en lille guide video, men hvordan i laver jeres negle så flotte? Når jeg prøver så bliver det ikke særlig pænt desværre :(

Send en kommentar