onsdag den 6. august 2014

Sommer Leopard


Dagens mani har jeg haft på siden fredag i sidste uge. Det er dælme lang tid siden at jeg har haft det samme design/neglelak på så længe og det skyldes at jeg efter ferien har haft meget travlt. Til gengæld er jeg glad for at de har holdt så godt og der kun er kommet lidt slitage på spidserne. 

Designet var et 3 trins projekt og hvert trin tog ca 30 minutter. 

Trin 1:
Efter base lak malede jeg alle negle 2 gange med OPI Alpine Snow men kunne have sparet det ene. Derefter lavede jeg en grafitti gradient ved at jeg duppede 5 forskellige farver på med en øjenskygge svamp. Til sidst duppede jeg lidt hvid på for at blande farverne lidt.  


Trin 2:
Jeg valgte en af mine nye Moyou plader og stampede leopard mønstret på. 


Trin 3:
Jeg rengjorde rundt om neglene og burde have lagt noget tape på først for at minimere rengøringen. Jeg afsluttede med top lak og overvejede hvor vidt jeg ville lave dem matte. Det gør jeg lige inden jeg fjerner det igen. 


Desværre kunne mine øjenskygge svampe ikke tåle at få neglelak på så de smuldrede efter 1. hånd, så er det heldigt at der er 2 sider på sådan en. 

Jeg sidder lige i toget og kan ikke huske alt hvad jeg har brugt, så det tilføjer jeg lige senere. 

Sussi





0 kommentarer:

Send en kommentar