fredag den 15. august 2014

Fælles Fredag: Glitter


Dagens tema i Fælles Fredag er noget så simpelt som Glitter. Eller, hvis man da ved hvad man skal lave. Jeg har haft en travlt uge på arbejdet og Maja læser (flittigt) til eksamen, så bloggen er blevet lidt (meget) forsømt i denne uge. Vi vender stærkt tilbage i næste uge! (jeg gør i hvert fald).

Men til dagens negle. Disse 2 skønheder har jeg fået af Maja i fødselsdagsgave og hun har haft dem med hjem fra ferie til mig. Jeg har en (næsten) opbrugt Atlantis og Flip Flop Fantasy har jeg altid ønsket mig.

Der er 4 lag af Atlantis på 4 af fingrene. Jeg ville lave en omvendt accent negl, så der var mest glitter og synes faktisk ok om resultatet. Min mand synes bare jeg er mærkelig, men som han siger. Det er da i det mindste ikke lige så mærkeligt, som når du har 10 forskellige farver på.

For at give neon lakken lige det ekstra fift, har jeg kommet 2 lag OPI Alpine Snow under og jeg sidder her i mørket og skriver og alligevel kan man se neon effekten tydeligt. Jeg tog lige et billede, så I kunne se selv. Jeg har IKKE redigeret i dette. Det ser helt vildt ud synes jeg.


Jeg har brugt:

Base: CND Stickey
Hvid base under neon: OPI - Alpine Snow (2 lag)
Glitter: China Glaze - Atlantis (4 lag)
Neon: China Glaze - Flip Flop Fantasy (2 lag)
Toplak #1: Seche Vite
Toplak #2: Ciaté Mattnificent (mat toplak)

Husk at kigge forbi de andre tøser i Fælles Fredag og huske vi stadig har åbent for tilmelding. Skriv en mail til fredag@neglenymfer.dk eller find os på Facebook (klik på ikonet ude i højre side).

Sussi




0 kommentarer:

Send en kommentar