fredag den 8. august 2014

Fælles Fredag: Bikini


Hov hvor blev sommeren af? Ja ok det kan godt være at det regnede "lidt" i København i dag, men da jeg nåede til Frederikssund station med toget, skinnede solen og det havde ikke regnet. Ventede på at regnen kom, men ak. Så her er stadig mega varmt og man kunne sagtens have hoppet i sin bikini. Apropos bikini... dagens tema er inspireret af en bikini. Jeg har kun en meget sort badedragt og vidste ikke helt om jeg kunne "slippe" med kun at male mine negle sorte, så jeg kom i tanke om et billede jeg havde set på nettet et sted og Googlede det.

Mine negle er meget simple i dag, de er lavet med Isadora's nye efterårsfarve (mere om den og de andre i næste uge) Bella Beige og nogle neon studs som jeg har købt på Ebay et sted. Jeg har sat studsne fast i toplakken (har brugt Seche Vite, som jeg snart løber tør for - igen). Jeg synes desværre at studsne er for store og kluntede (og måske lidt dårligt placerede hehe) men jeg skulle blive hurtigt færdig inden den sidste solstråle forsvandt. Studsne var faktisk mere neon i virkeligheden, men det var svært at fange farverne i lyset fra aftensolen.

I får naturligvis også billedet af min inspiration. (billede fra http://monifc.com/)


Sussi




0 kommentarer:

Send en kommentar