tirsdag den 22. juli 2014

Tekstur Tirsdag: Essie - Lots of Lux


Så blev den endelig min! Essie's tekstur lak Lots of Lux. Dette billede yder den bestemt ikke retfærdighed, men den er svær at fange ordenligt på kameraet. Den er en anelse mørkere, har både teal, lilla og blå glitter stykker og har en lækker overflade. (ELSKER TEKSTUR hvis nogen skulle være i tvivl).  Jeg har brugt 2 lag og den påfører som en drøm. Selv med den brede pensel, som Essie's lakker har fået efter salget til L'oreal. Jeg savner nogle gange den tynde salon pensel. Denne lak minder mig om en tekstur udgave af China Glaze - Water You Waiting For?.

Jeg fandt den i Matas i Slots arkaderne i Hillerød i en tilbuds kasse med et smukt 50 kroners pris mærke på. Det kunne jeg altså ikke stå for. Der var også Sally Hansen nail polish strips til 20,-, Essie Sleek Strips til 20, Sally Hansen lakker til 25,- og meget andet lækkert. Jeg købte for 300 kroner blandet.

Jeg er super glad for, at jeg fik fat i denne og er bestemt ikke skuffet!

Sussi 

0 kommentarer:

Send en kommentar