fredag den 18. juli 2014

Fælles Fredag: Cloud manicure


Dagens tema i Fælles Fredag er cloud, som de fleste ved betyder sky på dansk. Vi har valgt, at lade det være op til fri fortolkning, så nogle har gjort det rent bogstaveligt og andre har, ligesom mig, lavet en cloud mani. Det er en måde man laver designet på og laver bølger, som ligner skyer, som en slags fransk kant.

Jeg har dog valgt ikke at lave det i blå farver. Sad og kiggede på mit meget rodede bord og faldt over denne lækre dybe bær farvede neglelak fra Rimmel's Kate Moss kollektion - Urban Purple.

Jeg har brugt:
Base: CND - Sticky base
Lyserød: Nailstation - Emirati Lady
Hvid: OPI - Alpine Snow
Bærfarve: Rimmel - Urban Purple
Top: Ciaté - fast dry top coat.


Hvor skønt var det lige, at jeg nåede, at blive færdig med mine negle inden solen gik ned. Det tog heldigvis kun små 20 minutter at lave. Har bare haft en travlt dag i dag. trods ferie. Håber I andre nyder varmen og også kigger forbi de andre tøser og ser hvad de har lavet. Vi har endda en ny med i denne uge, nemlig Laktossen.

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar