lørdag den 5. april 2014

Nemme forårsnegle med Nailstation pasteller


I dag har jeg de forårsnegle jeg fik lavet, da jeg testede pastellerne fra Nailstation. Jeg synes ikke I skulle snydes for dem og det er sindsygt nemt at lave selv. Jeg har brugt mit dotting tool (sådan et kan købes i sæt med 4 eller 5 på ebay for 10-15 kroner), de 5 pasteller fra Nailstation samt en hvid neglelak. Jeg har brugt min snart tomme Essie - Blanc. Køber man et sæt med dotting tools får man forskellige tykkelser, så man kan gøre som jeg og lave forskellig størrelser i prikker. Det er mit foretrukne værktøj til nail art, hvis det skal gå lidt stærkt eller man som mig, ikke er den store frihånds tegner.

Rigtig god weekend og lad os håbe, at forårsvejret er kommet for at blive!!

Sussi

0 kommentarer:

Send en kommentar