fredag den 18. november 2011

Dag 18: Inspireret af Kristians Tøj









Dagen idag er inspireret af noget af Kristians tøj, der findes så meget sødt babytøj, og meget af det har nogle rigtig fede mønstre. Oprindeligt ville jeg have lavet Kristians Pingviner, som designet til idag, for jeg har nemlig også lavet et sæt tøj til ham i det stof, men det design har jeg jo vist jer, så jeg måtte finde på noget nyt.
Neglene er inspireret af en buksedragt af mærket ME TOO, som er fyldt med søde køer og insekt-lignende dyr. Jeg er ikke helt tilfreds med designet, men jeg havde ikke min rigtige pensel, og måtte derfor ud og købe en ny, som overhovedet ikke er lige så god - øv. Heldigvis har min kæreste fundet min pensel, så de næste designs kan blive lavet med den rigtige pensel :)

- Maja

6 kommentarer:

Marias Nail Polish Blog sagde ...

Jeg syn's nu du slap rigtigt godt fra det, selvom det ikke var den sædvanlige pensel, godt gået :)
Men nu bliver jeg nysgerrig, er der navn på din favorit pensel - og er det en størrelse 0?

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Maria: Tak skal du have :) ja, det er en størrelse 0, det er den jeg har brugt idag nu også, den var bare slet ikke lige så god. :(
Men jeg bruger normalt den jeg har skrevet om her:
http://neglenymfer.blogspot.com/2011/09/mod-det-uendelige-univers.html
Altså den mindste af dem :)

Mvh Maja

Marias Nail Polish Blog sagde ...

Tusind tak Maja, og jeg kan se at der er flere 0 størrelser - så lærte jeg IGEN noget nyt, det er herligt, tak!
Jeg vil fluks gå på jagt efter en 000 og en 00!

Sanne sagde ...

Jeg kan ikke forstå at du ikke er helt tilfreds med det, jeg synes det er superflot! :)

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Tak skal du have Sanne. Men detaljeringsgraden driller stadig mine øjne. Meeeen sådan er det jo nogle gange, jeg gør det bedre med de næste designs :)

Mvh Maja

tempti0spirbo sagde ...

tempti0spirbo Gina Sinclair https://wakelet.com/wake/wFHGbaJgulXBmrDvbhogF
musmanace

Send en kommentar