lørdag den 18. december 2010

Magasins julemønster


For noget tid siden så jeg nogen med en pose fra Magasin. Den var dekoreret med farvede trekanter og næsten med det samme, fik jeg lyst til at lave det, som et design på neglene.
I dag har jeg så haft mulighed for at prøve det. Designet er meget simpelt og består sådan set bare af trekanter i 3 forskellige farver; grøn, lyserød og rød.
På hver finger har jeg bare startet med at lave én trekant, og så har jeg arbejdet mønstret ud efter den.
Det tog ikke særlig lang tid at lave, og hvis man har lyst, kunne man sagtens skifte farverne ud eller lave flere forskellige farver og mindre trekanter - mulighederne er uendelige :)
Min baselak består af ikke mindre end 6 lag af Nfu-Oh nummer 05. Den er meget svær at få til at dække helt, synes jeg i hvert fald. Det var også på denne post, at jeg brugte mest tid.
De grønne trekanter er lavet af en blanding mellem Models Own Lime Green og American Apparel Peacock. De lyserøde trekanter er lavet med Nfh-Oh nummer 164, og de røde med Inglot nummer 704.



- Maja

3 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Iiih hvor fint :) Ja, syntes også at Magasins mønster er så fint ;)
/Gunilla

Negle Nymferne - Maja og Sussi sagde ...

Gunilla: Ja, det er det :) Jeg kunne godt tænke mig lidt forskelligt med det mønster - altså til at stå som pynt :)

Mvh Maja

Anonym sagde ...

Rigtig sødt design! (;
Depend har lavet en 'nude' lak, kan ikke lige huske nummeret, men den dækker ved ét tyndt lag, sådan så man ikke kan se gennem lakken. Og så det 25-30 kr. :)
xoxo

Send en kommentar